Tuesday, August 4, 2009

UPSI diserang H1N1........

Pada 29 haribulan 7, semua student upsi diarahkan pulang ke kampung masing2 kerana UPSI diserang oleh virus H1N1 atau nama lainnya ialah selesema babi...
pada hari kejadian semua pelajar UPSI kelam kabut cari tiket balik kg termasuk jgk lah aku n d gengs...hehehehhehe... fikiran tension sgt time tu coz semua tket blik cuti midsem dah beli tambahan pulok duit ptptn dh pokai...huhuhu. terpaksa lah aku n kwn yg lain beli tket lain.. tket yg dh beli aku jual balik, itupun klu ade org beli.. tiba2 datanglah sekumpulan budak laki yg suke yibok iaitu busu,pp n lemy mr rmh aku... diorang mari saje2 je coz aku n bdok rmh tu baik dgn bdk2 ni kirenya rpt lah jgk coz sama course kat UPSI... tanpa membuang masa, aku n farhan pun pinjam motor lemy coz nk g beli tket jap.. merempitlah aku dgn farhan 2 org naik motor.. lama aku dok naik motor coz aku ni nakut naik motor...
mujur gok tket blik trganu ade lg.. syukur tp kene blik pg esok jgk..huhu... tkpelah asalkan ade tket blik kg... lama kemudian kak yg jual tket pun msg kat aku kabo blh blik trganu mlm tu jgk... hati aku bkn main hepi sgt coz dpt blik mlm tu jgk..hooreyyyyyyy!!!!!
dpt jgk lah buah hati pengarang jantung aku ambik aku kat bus stop kat dungun keesokkanya...
terubat rindu kat abg sayang aku ni iaitu bakal suami aku...hehehehhe...
best ngat dpt jupe my love, maklumlah aku ni dok blh sgt kuor dgn die coz mok n ayh aku ni dop sporting sgt bab2 kuor dating... tp tkpe aslkan diorang doh berkenan kat buah hati aku ni n suke kat my love.... pd hr tu jgk aku g dating dgn my love aku... pd hr ni mok n ayh aku bg g dating coz aku bkn g sokmo2... jrg2 sekali blh lah kuor sama n bru mok aku bg, klu kuor sokmo mak n ayh aku dok bg lah.... tkpelah aslkan kedua-dua phk suke doh....... hahahhahahaha
sepanjang UPSI cuti seminggu sbb H1N1, aku duk rmh je lah.... nk stdy tuk prepare midterm tkdok mood stdy..huhuhu... borinkk duk rmh semgu coz my love g laut doh.. nk msg2 dok blh doh, jz tgu my love col je lah mlm2...huhuhu.. tkpelah amanat keje n aku fhm keje my love...hehehehhe.... kesimpulannya, aku hepy coz UPSI ttp coz blh kau blik kg n jupe my love n dpt mkn buah..hahhahahahha

No comments: